هنر عشق بازي استاد دهنوي ، مجري برنامه گلبرگ
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

هنر عشق بازي استاد دهنوي ، مجري برنامه گلبرگ

قیمت: 6000 تومان


هنر عشقبازي نسخه كامل ( تصويري )
سلام، وقتتون بخير ، اگر شما از آن دسته از كساني هستيد كه در زندگي زناشويي خود مشكلات جدي دارند و آنگونه كه بايد از همسر خود لذت نمي بريد و به دنبال كاميابي هاي جنسي رؤيايي در زندگي مشتركتان هستيد يك پيشنهاد ويژه برايتان داريم كه در طول مدت زندگي تان بي نظير است.
حتما نام حجة الاسلام دهنوي را تاكنون شنيده ايد؟ كارشناسي خوش اخلاق و خبره در حوزه مسائل جنسي و زناشويي كه پايه ثابت برنامه گلبرگ شبكه 3 سيما هستند كه چند سالي است از رسانه ملي پخش مي شود.
مجموعه اي كه همينك برايتان آماده كرده ايم اما چيزي متفاوت و واقعا ديدني و قابل تامل براي زوج هاي ايراني است ، مجموعه اي تصويري با كيفيتي عالي در زمينه بررسي و حل مشكلات زناشويي كه به زبان بسيار ساده و شيرين از سوي آقاي دهنوي مطرح و پاسخ داده مي شوند.
استفاده از اين مجموعه را به همه زوج هاي گرامي توصيه مي كنم چرا كه كليد حل بسياري از مشكلات جنسي شما و همسرتان در اين مجموعه افشاء مي شود به گونه اي كه شما پس از استفاده از اين مجموعه خواهيد توانست:
اختلالات جنسي خود و همسرتان را شناخته و به سادگي برطرف كنيد
مشكلات سرد مزاجي خانم ها را در كوتاه ترين زمان و با كارهايي ساده براي هميشه حل كنيد
رغبت خود و همسرتان به رابطه جنسي را به شدت افزايش دهيد
به رابطه يكنواخت خود و همسرتان رنگ و بويي تازه از تنوع و هيجان ببخشيد
كاري كنيد تا همسرتان بيشتر از شما عاشق عشق بازي و همبستري شود
ديد تازه اي از رابطه زناشويي بدست آوريد و همسر خود را همانند روزهاي آغازين تر و تازه ببينيد
و ده ها تكنيك كاربردي ديگر كه قطعا زندگي زناشويي شما را از اين رو به آن رو مي كند
هميشه هر مشكلي در زندگي راه حلي دارد اما مشكلات جنسي و زناشويي از جمله مشكلاتي است كه نمي توان به سادگي با ديگران مطرح كرد و درخواست كمك كرد به خصوص باتوجه به حيائي كه ما ايرانيان داريم.
ما با توجه به اين نكته مهم اقدام به گردآوري اين مجموعه نفيس كرديم كه حقيقتا تماشاي آن ، چه براي خانم و چه براي آقا ديدني و پندآموز هست نيازي نيست ده ها هزارتومان پول مشاوره بديد و با شرم و حياء سوالات خود را مطرح كنيد بلكه با يكبار هزينه كردن بسياري از فوت و فن هاي روابط جنسي را ياد بگيريد.
بدون ترديد رابطه جنسي شما پس از مشاهده اين مجموعه تغيير محسوسي خواهد كرد و شما از اين همه تغيير شگفت زده خواهيد شد!!!
شخصا معتقدم هر زوج ايراني به وجود چنين مجموعه اي در خلوت شان نياز دارند چون متاسفانه در مملكت ما خط قرمزهاي اشتباهي است كه واقعا مانع از آموزش صحيح اين مطالب براي ما مي شوند. اين نكته در خود اين مجموعه به صراحت توسط آقاي دهنوي هم ذكر شده و ايشان هم از اين وضع ابراز نارضايتي و گله مي كنند.
اما تيم سايت ما بر آن شد تا اين مجموعه رو به طور كامل و با كيفيت بالا و بدون سانسور براي شما عزيزان آماده كند تا شما هم بزودي شاهد تغييرات شيريني در روابط زناشويي تان باشيد.
در اين برنامه مطالبي را از زبان حجة الاسلام دهنوي مي شنويد كه هرگز در تلويزيون مطرح نشده و چهره اي زيبا از اسلام ناب محمدي به شما نشان مي دهند كه در رسانه ملي هرگز نمي توان به آنها حتي اشاره هم كرد چه رسد به توضيح شان.
قيمت : 6000 تومان
ارسال سريع به تمام نقاط كشور
هشدار جدّي: با توجه به اينكه اين مجموعه متناسب با شرايط زن وشوهر هاي گرامي تهيه شده لذا پس از تهيه آن ، از تماشاي اين مجموعه در كنار كودكان و يا ساير اعضاي خانواده جدا پرهيز كنيد و فقط در خلوت خودتان و همسر محترمتان به تماشاي آن بپردازيد.
يك نکته ويژه: اين مجموعه با عنوان: " نسخه 1 و 2 هنر مديريت زندگي جديد " ارسال مي شود نه ”هنر عشق بازي استاد دهنوي“ بنابراين دقت داشته باشيد که بسته را با نام هنر مديريت زندگي اقاي دهنوي دريافت ميکنيد اين امر به دليل درخواست کثيري از شما خريداران گرامي مي باشد.
رابطه اي لذت بخش و متفاوت در انتظار شماست...
در قسمت اول که در بالا به آن اشاره شد احکام و مسايل شرعي ويژه ي اتاق خواب گفته نشد و قرار بر اين شد تا اين مبحث در جلسه اي جداگانه تحت بررسي و بحث قرار گيرد که هم اکنون اين مبحث هم بطور کامل و بدون کوچکترين سانسوري در اين مجموعه نفيس قرار داده شده تا شما با يکبار هزينه کردن هنر عشقبازي را بصورت کامل و يکجا در اختيار بگيريد
اجراي مبحث احکام شرعي به استاد داريني تعلق گرفته که يکي از کارشناسان ثابت قسمت پاسخ به احکام آستان قدس رضوي در حرم مطهر حضرت رضا ( عليه السلام(مي باشند.
ايشان با بياني بسيار شيوا و رک مسائلي شنيدني از اتاق خواب را براي شما بازگو ميکنند که قطعا بهت و حيرت شما را برخواهد انگيخت چراکه بسياري از ما آنقدر درگير مشکلات زندگي روزمره ي خود شده ايم که از آموختن نکات کليدي و مسائل شرعي مربوط به اتاق خواب غافل شده ايم و به خاطر محدوديت هايي که در ايران داريم در تمام مقاطع تحصيلي از آموزش اين نکات حياتي محروم بوده ايم. تماشاي اين سمينار مطمئنا ديدگاه شما را نسبت به بسياري از مسائل شرعي پيرامون رابطه زناشويي تان تغيير خواهد داد و خودتان هم تعجب خواهيد کرد که اسلام چقدر در اين زمينه بر شما آسان گرفته و شما خود را به زحمت مي انداخته ايد.
در اين نسخه طيف مسايل مطرح شده به قدري متنوع و جذاب است که ارايه فهرست کامل عناوين آن برايمان مقدور نيست اما به اختصار تيتر مهمترين آنها را در زير مي آوريم:
آيا مي دانيد در بسياري از جاها غسل جنابت بر شما واجب نيست؟
تکليف آب هايي که در آقايان و خانم ها در شرايط مختلف بيرون مي آيد چيست؟ بصورت تک به تک بررسي و پاسخ داده مي شوند.
حکم سقط جنين در ابتدا ‏، پس از يک ماهگي و پس از 4 ماهگي چيست؟
حکم زني که شوهرش مسافرت است و در ماه رمضان از سفر برمي گردد و از وي درخواست رابطه زناشويي ميکند چيست؟
اگر زن و شوهري به مهماني رفتند و در آنجا رابطه برقرار کردند و رويشان نشد بروند غسل کنند
تکليف شان چيست و چه راه حل شرعي براي اين کار وجود دارد که بدون غسل نماز بخوانند ؟
حکم همبستري زن و شوهر در شب شهادت اهل بيت (عليهم السلام) چيست؟
تکليف وازکتومي و آ يو دي براي جلوگيري از بارداري از نظر شرعي چيست؟
کليه ي مطالب بالا به همراه ده ها مطلب آموزنده ي ديگر به طور کامل و بدون هيچگونه سانسوري در اين مجموعه ي ناب در اختيار شما داده مي شود.
يك نکته ويژه: اين مجموعه با عنوان: " نسخه 1 و 2 هنر مديريت زندگي جديد " ارسال مي شود نه ”هنر عشق بازي “ اين امر به دليل درخواست کثيري از شما خريداران گرامي مي باشد.
توجه: مبلغ 2400 تومان بابت هزينه ارسال به مبلغ فوق اضافه خواهد شد و پرداخت وجه در هنگام دريافت به پستچي مي باشد. تحويل سفارش هم از 3 تا 7 روز اداري
خبر ويژه: اينکه هم اکنون نسخه کامل اين مجموعه که در هيچ کجا نمي توانيد مشابه آن را پيدا کنيد بصورت اختصاصي و بدون سانسور براي مدتي محدود به فروش مي رسد قبل از اتمام اين مهلت خريد خود را انجام دهيد.

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی